Bestillingskort – Brettealbum til mann

Hei! Dagens kort er et bestillingskort jeg fikk rett før helga. Kriteriene jeg fikk var at det skulle være røft, ikke feminint og ikke alderen eller bilde av fyren. Ellers snakket vi litt, bestilleren ønsket seg metoden brettealbum. Vi fant ut sammen at et kort i mørk/grå toner med lyse detaljer ville bli kult, i en «slitt» stil!

Asbjørn 50 år collage Jeanette med vannmerke

Forsiden er enkelt pyntet, med yndlingsbilen til mottaker, som er blAsbjørn 50 år forside Jeanette med vannmerkeitt raspet opp for å få den slitte og røffe stilen vi ønsket. Ellers kun Gratulerer-dies fra Kaboks og navnet kuttet ut i abc-dies fra Kaboks. Har også festet to splittbinders i motsatte hjørner som ser ut som skruer.

På innsiden har jeg brukt det Asbjørn 50 år inni  Jeanette med vannmerkesamme mønsterarket bak skrivefeltet og «sitatene» som jeg har brukt på forsiden, mens de resterende mønsterarkene har jeg laget selv ved å påføre blekk på hvitt papir. For å få en effekt har jeg også festet litt grå washitape bak skrivefeltet og sitatene. de skrå panelene er pyntet med «charms» som ser ut som tannhjul. Ellers er det pyntet med de samme splittbindersene som jeg brukte på forsiden som ser ut som skruer. Sitatene denne gangen er fra Whiff of Joy og Kort og Godt og det står Wishing you the Adventures of a Lifetime! og Lykken er en god vin. Bak sitatene har jeg også laget en skjult lomme da bestiller ønsket plass til et gavekort. både skrivefelt og sitatfeltet har jeg bare revet til fra hvitt papir for å få en litt slitt look, og alle kanter er blitt svertet med svart blekk.

Jeg har også valgt å delta i noen utfordringer med dette kortet: 

Jeg håper jeg ser deg igjen! 😀

7 thoughts on “Bestillingskort – Brettealbum til mann

  1. Super flot herre kort, du har lavet her. Det skal helt sikkert nok blive vel modtaget.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    Lik

Legg igjen en kommentar

